16 Kasım 2017 Perşembe

Ryan Babel, CNN'e konuştu; "Liverpool ile eşleşirsek, özel olur"

Beşiktaş'ın Hollandalı yıldızı Ryan Babel, Şampiyonlar Ligi'ndeki üst düzey performansları ile ilgili CNN'e konuştu.

Başarının sırrı sorulan Babel, "Çok iyi oyuncularımız var takımda. Tecrübeli oyuncular var, yerel oyuncularımız var, uluslararası seviyenin farkındalar. Tecrübeli bir teknik direktörümüz var ve iletişimimiz de iyi. Oyuncuların arasında iyi bir ilişki var ve belki de başarının arkasındaki anahtar da budur" ifadelerini kullandı.



"TARAFTARLARIN CİDDİ BİR ETKİSİ VAR"

Taraftarların etkisinden bahseden tecrübeli oyuncu, "Takımların burada ne kadar etkilenebileceğini biliyorum. Ben Liverpool'da oynarken, Beşiktaş'ın eski stadında oynamıştım ve hiç unutmayacağım bir tecrübe yaşamıştım. Taraftarlar çok gürütülüydü. Taraftarların deplasman takımı üzerinde ciddi bir etkisi var. Biz de bundan avantaj sağlamak istiyoruz ve bu bizim için çok iyi oluyor" dedi.

"LIVERPOOL'DA DAHA İYİ YÖNETİLEBİLİRDİM"

Liverpool'da oynadığı dönemde daha iyi olabileceğini kaydeden Babel, "Sonradan konuşmak her zaman daha kolay, ama Liverpool'da daha iyi yönetilebilirdim ve böyle olsaydı, çok farklı bir hikaye olurdu. Ama sonradan neler yapabileceğimi ve neler yapamayacağımı söylemek kolay" diye konuştu.



"LIVERPOOL İLE EŞLEŞİRSEK, ÇOK ÖZEL OLUR"

Bir üst turda Liverpool ile eşleşmeleri durumunda ne düşüneceği şeklinde soru sorulan Ryan Babel, "Liverpool ile eşleşirsek, çok özel olur, ama başka bir takımdan farklı olmaz. Bizim amacımız üst tura çıkmak, yine hedefimiz aynı olur, ama benim için kesinlikle özel bir maç olur" diyerek sözlerini noktaladı.

Beşiktaş, Şampiyonlar Ligi'nde 4 maç sonunda 10 puanla zirvede yer alıyor.

Hiç yorum yok: