16 Kasım 2017 Perşembe

Soldado: "Bir tane atarsam gerisi gelecek"

Fenerbahçe'nin İspanya'nın ünlü takımlarından Villarreal'den transfer ettiği Roberto Soldado, şanssızlıktan yakındı.

Geride kalan 11 haftada henüz fileleri havalandıramamanın üzüntüsünü yaşadığını belirten İspanyol forvet, taraftardan anlayış beklediğini söyledi.

Geçmişte yaşadığı ağır sakatlığın ritmini bozduğunu kabul eden ve eksiklerini gidermek için çok çalıştığının altını çizen Soldado, "Bir tane atarsam, gerisi gelecektir. Ancak şanssızlığımı bir türlü kıramadım. Elime fırsatlar da geçti ancak değerlendiremedim. Bu yüzden moralim bozuk. Çok şey konuşmak ve anlatmak istiyorum ama olmuyor. Bir forvet için gol atamamak en büyük üzüntü. Ben de bunu yaşıyorum. Bu durum kalıcı değil ama ister istemez oyun içindeki psikolojimi etkiliyor. Bir an önce sonuca gitmek istiyorum" ifadelerini kullandı.

Her türlü olumsuzluğu rağmen teknik direktör Aykut Kocaman'ın sırtı dönük oyunun yanı sıra pas oyunu konusunda da takımdaki tüm forvetlerin önünde olduğunu düşündüğü tecrübeli forveti çok tuttuğu öğrenildi.

İLGİLİ VİDEO


Hiç yorum yok: