5 Aralık 2012 Çarşamba

Yılmaz’ı malzeme yapmadım

Çirkin Kral Yılmaz Güney 28 yıl önce aramızdan ayrıldı. Ama onunla ilgili tartışmalar bitecek gibi görünmüyor. 


Son dakika magazin

Başarılı sinemacının eşi Fatoş Güney, geçtiğimiz günlerde konuk olduğu televizyon programında kendisine yöneltilen “Eski eşi Nebahat Çehre’nin röportajlarında Yılmaz Güney’den bahsetmesinden rahatsız oluyor musunuz?” sorusu karşısında ‘Yılmaz Güney’le ilgili sineması, mücadelesi, karşılaştığı sansürler, baskılar ve bugün hala süren yasakların yanında bir yanda da patırtılı, gürültülü ve kavgalı dövüşlü bir ilişki hep gündemde… Bunun bir malzeme olarak kullanıldığını düşünüyorum” yanıtını vermiş ve Nebahat Çehre’ye ciddi bir göndermede bulunmuştu. Çehre’nin cevabıysa gecikmedi;
“KENDİ AYAKLARIM ÜZERİNDE DURUYORUM”
“Herkes herkesi biliyor. Yılmaz’ın çocuğunun annesi olarak konuşuyor olabilir. Psikolojik bir şey olabilir. Sanat yaşamım boyunca hep çok kuvvetli, ayaklarının üzerinde duran bir kadın oldum. Bana bir sinema starı olarak Yılmaz Güney’i sorduklarında onun ilk eşi sıfatıyla hep ‘Yılmaz Güney benim için bir okuldur’ diyorum. Hiçbir zaman beni ne kadar çok sevdiğini ve aramızdaki tutkuyu anlatmadım. Yılmaz’ı kendime malzeme olarak kullandığımı, sırtından geçindiğimi kimse söyleyemez.”

Hiç yorum yok: