29 Ekim 2012 Pazartesi

Bende Hayvan severim


Son zamanlarda verdiği kilolarla gündemde olan Hadise, sahneye kürk ve şortla çıktı.
 


Magazin Haber Servisi

Bayram boyunca Bülent Ersoy, Serdar Ortaç gibi tanınmış sanatçıların sahneye çıktığı Girne Cratos Otel’de sahneye çıkan Hadise, bir günlüğüne geldiği Kıbrıs’ta Cratos Otel’de sahneye çıktı. Bayramın birinci gününü ailesi ile geçirdiğini söyleyen Hadise, ‘Kıbrıs’a pek çok kez geldim ama gezme fırsatım olmadı, bir dahaki gelişimde gezmeyi düşünüyorum’ dedi.
İMİTASYON KÜRK GİYİYOR
Sahneye çıkmadan üzerindeki kürkün hayvanseverler tarafından tepki çekebileceğinin hatırlatılması üzerine Hadise, ‘Bu imitasyon, gerçek değil ben de bir hayvanseverim’ dedi. Sahnede kendisini izleyen hayranlarına yaklaşabilmek için kendisine has oturuşunu yapan Hadise, ‘Kilo verdim, çok mutluyum, kaç kilo verdiğimi sormayın’ dedi.

Hiç yorum yok: