20 Kasım 2012 Salı

Regl oldun galiba

Kendi adını taşıyan tenis turnuvası toplantısında Hülya Avşar, Van’da açacağı okul için konuştu: ’Çok güzel bir iş yaptım, havamı atarım’ 



TED Spor Tesisleri'ndeki basın toplantısına, Hülya Avşar'ın yanı sıra TED (Tenis Eskrim Dağcılık Spor Kulübü) Başkanı Prof. Dr. Mehmet Tınaz da katıldı. Son 7 yılın rekorunun beklendiği Hülya Cup'a, 1010 kişinin katılacağı öğrenildi. Neşeli başlayan gün Avşar için kötü bitti. Avşar, yine muziplik yaparak bir gazetecinin sakal bırakmasını diline doladı. Gazeteci, neden sakal bıraktığını söylemeyince Avşar, "Regl oldun galiba" diyerek erkek gazeteciye espri yaptı. Avşar'ın son hedefinde ise Amerikalı şarkıcı Jennifer Lopez vardı. Gazetecilerin "Jennifer Lopez'in Ataşehir'deki basın toplantısına gideceğiz" demesi üzerine Avşar, "Jennifer kim? J.lo değil mi?" diye sordu. Hülya Avşar, basın toplantısının ardından Tek Rumeli TV muhabiriyle de tartıştı. Avşar, ay sonunda Van'da Hülya Avşar Okulu'nu açacağını da söyledi.
' MAGAZİNİ SEVİYORUM'
Avşar, kimi zaman kavga edip kimi zaman barıştığı magazin basınıyla ilgili de konuştu. Levent Kırca'nın kendisine "Cahil" demesine de değinen Avşar Kızı, şunları söyledi: "Sıkışınca bana 'cahil' diyorlar ama alıştım. Ne derlerse desinler, magazini seviyorum. Bugüne kadar magazinle gündeme geldim, en güzel insanlar da magazinde."

* Basın toplantısına son derece sade bir kıyafet ve çok az bir makyajla katılan Hülya Avşar, yine de göz kamaştırmayı başardı. Avşar Kızı'nın toplantı boyunca da sürekli su içtiği gözlendi.

Hiç yorum yok: